Alt som skjer i Oslo og omegn - samlet på ett sted

To nye spisesteder åpner på Manglerud Senter. En annen avvikler driften: – Spennende

Senterleder på Manglerud, Pauline Johansen, gleder seg til at to nye spisesteder åpner på senteret. FOTO: Arild Jacobsen
Senterleder på Manglerud, Pauline Johansen, gleder seg til at to nye spisesteder åpner på senteret. FOTO: Arild Jacobsen

Det er ikke mange dager siden Bislett Kebab House åpnet dørene på Manglerud. Nå er det klart at to spisesteder til etablerer seg på senteret.

ANNONSE
Let's Pixel AS