Alt som skjer i Oslo og omegn - samlet på ett sted

Ski stasjon åpnet for togtrafikk

Ski stasjon er åpnet for togtrafikk, etter at færre spor var i bruk tirsdag morgen på grunn av feil på en sporveksel. – Togene kjører, men det kan ta litt tid før de er i rute, opplyser Vy. Det kan derfor fortsatt være noen forsinkelser og innstilte avganger.

ANNONSE
Octavian Forlag - Goldfinger