T-bane kjørte feil – fortsatt småforsinkelser
T-banetrafikken i Oslo vil snart gå som normalt etter at det var forsinkelser på alle linjer i morgentimene søndag. Forsinkelsene skyldtes at et tog kjørte feil på Stortinget stasjon, opplyser Ruter. – Det var stans i et kvarters tid på Stortinget, og det førte til at en del tog måtte vente, sier pressevakt Knut-Martin Løken. Det henger fortsatt igjen noen forsinkelser.