Rehabiliteringen av Asker rådhus har startet
Torsdag startet arbeidet med å oppgradere Asker rådhus. Rådhuset omtales som et av de viktigste byggene i Norge fra 1960-tallet. Det skal rehabiliteres for å møte dagens krav til funksjonalitet, inneklima og energieffektivitet. Det er AF Byggfornyelse som leder prosjektet, i samarbeid med Asker kommunale pensjonskasse. Prosjektet har en prislapp på 164 millioner kroner.