Alt som skjer i Oslo og omegn - samlet på ett sted

Dømt for smugling av narkotiske tabletter

En mann i 30-årene er i lagmannsretten dømt til åtte års fengsel for å ha smuglet over en halv million narkotiske tabletter inn i landet. Mannen ble stoppet i Asker, og tablettene ble funnet i søppelsekker bak en falsk vegg i semitraileren han kjørte. Røyken og Hurums Avis skriver at mannen har forklart at han trodde han fraktet e-sigaretter, og sa ja til oppdraget fordi han var i en vanskelig økonomisk situasjon. Dommen er anket til Høyesterett.

ANNONSE
Let's Pixel AS