Alt som skjer i Oslo og omegn - samlet på ett sted

Fotballbanen ble oppgradert for en halv million. Nabo mener politiet ødela den: – Trasig!

Slik så banen ut i mars, etter at politiet, ifølge en nabo, skal ha kjørt over banen.  FOTO: Faksimile Bydel Sagenes saksinnsyn
Slik så banen ut i mars, etter at politiet, ifølge en nabo, skal ha kjørt over banen. FOTO: Faksimile Bydel Sagenes saksinnsyn

For fem år siden brukte bydelen over en halv million kroner på oppgraderingen. Nå er fotballbanen delvis ødelagt.

ANNONSE
Let's Pixel AS