Alt som skjer i Oslo og omegn - samlet på ett sted

Beruset bilist mistet førerkortet

En mann i 40 årene mistet førerkortet etter at politiet reagerte på vinglete kjøring på Mosseveien i Oslo. – Patruljen stoppet bilen på Nylandsveien og fikk avdekket at sjåføren var beruset. Bilen taues vekk, sjåføren ta med for bevissikring og han mister førerkortet, opplyser operasjonsleder Rune Hekkelstrand.

ANNONSE
Octavian Forlag - Goldfinger