Alt som skjer i Oslo og omegn - samlet på ett sted

I juni åpner den nye uteserveringen på senteret. Inne åpnet en ny butikk dørene: – Blir rålekkert

Senterleder Pauline Johansen sier at uteområdet foran hovedinngangen på Manglerud Senter vil bli rålekkert når det er ferdig FOTO: Arild Jacobsen
Senterleder Pauline Johansen sier at uteområdet foran hovedinngangen på Manglerud Senter vil bli rålekkert når det er ferdig FOTO: Arild Jacobsen

– Går alt etter planen skal det stå ferdig i juni, sier senterleder Pauline Johansen. Da kan kundene nyte en matbit eller utepils på den nye uteserveringen ved Manglerud Senter.

ANNONSE
Octavian Forlag - Sonderlager