Alt som skjer i Oslo og omegn - samlet på ett sted

Landslaget risikerer svindyre Pepsi-bøter i USA

Det kan bli dyrt hvis noen med tilknytning til det norske landslaget lar seg avbilde med en Pepsi under VM.

ANNONSE
Octavian Forlag - Goldfinger