Tiltalt for skyting på Nav-kontor
En mann som skøyt med en pistol inne på et Nav-kontor på St. Hanshaugen i fjor sommer, må møte i Oslo tingrett i dag. Han er tiltalt for å ha avfyrt tre skudd inne på venterommet, der det var både ansatte og besøkende. Ingen ble fysisk skadd. Mannen har tidligere sagt at det var han som skøyt, men at han ikke ville skade noen. Ifølge hans forsvarer var det et uttrykk av fortvilelse rettet mot Nav.