Alt som skjer i Oslo og omegn - samlet på ett sted

Krisetelefon med rekordpågang: «Jeg ringer bare for å si god morgen til noen»

Noen ringer for å si god morgen til et menneske. Daglig tar 52 andre kontakt om selvmordstanker. Nå forklarer en krisetelefon-frivillig: Hvorfor er det rekordpågang? Og hvordan orker hun å ta alt inn?

ANNONSE
Octavian Forlag - Goldfinger