Alt som skjer i Oslo og omegn - samlet på ett sted

For 16 år siden åpnet de på Storo. Nå satser kafeen på nytt sted

Viviann Hjemseth er daglig leder og eier av Jordbærpikene på Storo storsenter.  FOTO: Ingvild Karijord / NAB
Viviann Hjemseth er daglig leder og eier av Jordbærpikene på Storo storsenter. FOTO: Ingvild Karijord / NAB

Allerede i mai er det klart for åpning av den nye kafeen.

ANNONSE
Octavian Forlag - Sonderlager