Alt som skjer i Oslo og omegn - samlet på ett sted

Fastlege i retten for millionbedrageri

Denne uka møter ei kvinne fra Bærum i retten i en bedragerisak. Kvinnen har tidligere jobba som fastlege i Bærum. Hun ba helsemyndighetene om refusjon for behandling av pasienter som i noen tilfeller ikke engang hadde vært på legekontoret, ifølge tiltalen. Til sammen fikk hun utbetalt over 1,5 millioner urettmessig, ifølge tiltalen. Kvinnen erkjenner ikke straffskyld, skriver Budstikka. Saken varer fram til onsdag neste uke.

ANNONSE
Octavian Forlag - Goldfinger