Alt som skjer i Oslo og omegn - samlet på ett sted

Politiet brukte pepperspray på utagerende mann på Gardermoen

Politiet måtte bruke pepperspray for å få kontroll på en mann som oppførte seg utagerende på Oslo lufthavn mandag. Hendelsen skjedde inne på flyplassen, utenfor sikkerhetskontrollen. Da politiet ankom stedet, var mannen svært aggressiv. For å få kontroll på situasjonen måtte politiet bruke pepperspray. Mannen ble deretter kjørt videre til arresten.

ANNONSE
Let's Pixel AS