Alt som skjer i Oslo og omegn - samlet på ett sted

Som 17-åring gikk han i protesttog i Oslo. Nå er statsråden selv en av toppene.

WASHINGTON D.C.: Åsmund (17) gikk i protesttog mot de «slemme» kapitalistene. Nå har statsråd Aukrust (41) et helt annet syn på Verdensbanken.

ANNONSE
Octavian Forlag - Goldfinger