Alt som skjer i Oslo og omegn - samlet på ett sted

Frykter en alvorlig ulykke i nabolaget: – Det er ikke naturlig å kjøre opp her

IRRITERT: Thor Kristian Overgaard mener det er åpenbart at gang- og sykkelveien verken er egnet eller ment for bilister.  FOTO: Maria Sandum Bergh / Akersposten/Ullern Avis
IRRITERT: Thor Kristian Overgaard mener det er åpenbart at gang- og sykkelveien verken er egnet eller ment for bilister. FOTO: Maria Sandum Bergh / Akersposten/Ullern Avis

Thor Kristian Øvergaard har sett seg lei av situasjonen i Holmenkollen.

ANNONSE
Let's Pixel AS