Alt som skjer i Oslo og omegn - samlet på ett sted

VIFs Sæter skadet igjen – mister storkamp

Vålerenga-spissen Ole Sæter har pådratt seg en skade på trening og får ikke spilt søndagens derby mot Lillestrøm. Det melder Vålerenga i forbindelse med laguttaket til kampen. De skriver at Sæter «settes ut av spill en liten periode», men opplyser ikke hvilken type skade det dreier seg om. For øvrig er Vålerenga-troppen fulltallig. Sæter pådro seg en nakkeskade i bortekampen mot Rosenborg i 2. serierunde, men var tilbake i spill i påfølgende seriekamp mot Viking. I forrige runde fikk han et kort innhopp mot Fredrikstad.

ANNONSE
Let's Pixel AS